Správa nemovitostí

Převzetí domu od bývalého správce (žádný zvláštní poplatek, v ceně první měsíční odměny)

  • zajištění protokolárního předání všech dokumentů a dokladů k domu
  • kompletní kontrola objektu a zhotovení nové pasportizace a fotodokumentace
  • zajištění provádění plateb v souladu se smlouvou o správě domu
  • kontrola uzavřených dodavatelských smluv (voda, plyn, elektro atd.), případně uzavření nových smluv
  • nové výpočtové listy s platebními údaji pro nájemníky (vlastníky)
  • dohoda s bývalým správcem o způsobu provedení vyúčtování služeb (v případě převzetí správy domu v průběhu roku)
  • kontrola vedení účetnictví v minulých letech (případná oprava na základě zvláštní objednávky)
  • informování všech nájemníků (vlastníků) o změně správce, umístění kontaktů na naši společnost v domě

Předpis a evidence plateb

  •  vedení evidence nájemníků (vlastníků)
  •  předpis nájemného (záloh na úhradu nákladů spojených se správou domu) a úhrad za služby spojené s užíváním jednotky
  • vedení evidence plateb
  • úprava záloh na služby v případě přeplatků či nedoplatků v rámci vyúčtování služeb
  • předávání změn předpisu České poště - SIPO
  • upomínání za nezaplacené nájemné (zálohy na úhradu nákladů spojených se správou domu) a úhrady za služby, zpracování splátkových dohod, příprava podkladů pro žaloby
  • zpracování pravidelného přehledu neplatičů nájemného (záloh na úhradu nákladů spojených se správou domu) a služeb spojených s užíváním jednotek
  • zpracování vyúčtování záloh na služby spojené s užíváním bytů a nebytových prostor nejpozději do 30.4. následujícího roku, zajištění úhrady nedoplatků a vypořádání přeplatků z vyúčtování
  • základní poradenství související s vymáháním dlužných částek, pomoc při hledání bytových náhrad pro neplatiče
  • potvrzování žádostí a dokladů při nájemníky (sociální dávky apod.)
  • kontrola a případné vyhotovení nových nájemních smluv

Vedení účetnictví

  • realizace veškerých finančních operací v souladu se smlouvou o správě domu
  • kontrola převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí
  • vystavování účetních dokladů
  • vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících metodických pokynů klienta
  • pravidelné zpracování čtvrtletních přehledů hospodaření (rozvaha a výsledovka)
  • zpracování roční účetní závěrky a předání veškerých účetních dokladů
  • vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
  • zpracování a podání daňových přiznání (daně z příjmů a daně z nemovitosti)
  • zpracování vyúčtování výnosů a nákladů na správu domu (dlouhodobá záloha na opravy a údržbu (tzv. fond oprav), pojištění domu aj.) pro vlastníky jednotek

Technická správa nemovitostí

  • pasportizace domů, pozemků, bytových a nebytových jednotek
  • vedení technické evidence domů, pozemků, bytových a nebytových jednotek
  • zajištění oprav a údržby spravované nemovitosti
  • zajištění provedení revizí a kontrol stavu nemovitostí, včetně jejich vybavení a vyhrazených technických zařízení v termínech a způsobem stanoveným obecně závaznými předpisy
  • zajištění včasného odstranění závad zjištěných revizemi a kontrolami
  • zajištění plnění předepsaných povinností v oblasti požární ochrany, zdraví, bezpečnosti a hygienické ochrany
  • smluvní zajištění nepřetržité havarijní služby
  • zajištění provádění desinfekce, dezinsekce a deratizace společných prostor
  • smluvní zajištění dodávky medií a servisní činnosti pro řádné užívání jednotek (dodávka tepla, vody, el. energie, servis výtahů apod.), kontrola plnění sjednaných podmínek a ověření množství a účtované ceny poskytovaných medií a služeb
  • smluvní zajištění pravidelného úklidu společných prostor nemovitostí a chodníků přiléhajících k nim, zajištění údržby zeleně na souvisejících pozemcích
  • pravidelná kontrola stavu nemovitosti
  • roční vyhodnocení stavebně technického stavu nemovitostí a vypracování návrhu plánu větších oprav a rekonstrukcí, včetně finančního plánu
  • podle schváleného finančního plánu větších oprav a rekonstrukcí příprava podkladů a vypsání výběrového řízení (uveřejnění na firemním webu), pomoc při zajištění financování (státní dotace, úvěry)
  • zpracování stanovisek ke stavebním úpravám bytových a nebytových jednotek ze strany nájemce (vlastníka)
  • informování vlastníka a jednotlivé nájemce (vlastníky) nemovitostí nemovitostí o výlukách dodávek médií (vody, tepla, elektřiny, apod.)
  • vedení a aktualizace majetkoprávní a stavebně technické dokumentace spravovaných nemovitostí, jakož i veškerých podkladů, dokumentující nájemní a jiné vztahy k spravovaným nemovitostem nebo jejich částem
  • zajištění odečtů měřidel spotřeby tepla a vody pro účely vyúčtování služeb
  • zajištění pojištění domu prostřednictvím pojišťovacího makléře (výběr z několika nabídek)
  • spolupráce na reklamacích vad stavby a oprav nemovitosti

Prostřednictvím internetové nadstavby systému SSB2000 - SSBnet® si mohou statutární zástupci vlastníka domu (společenství vlastníků) ověřit aktuální evidované údaje (plochy bytů, počet osob, předepsané platby, platební morálku apod.). Tato služba je poskytována zdarma v rámci odměny za správu domu.

Demo-verzi je možné si vyzkoušet na adrese http://ssbnet.starlit.cz.

 

    Spravujeme

    225

    objektů. Máme toho dost,

    ale baví nás to.

    Staráme se o

    4 173

    bytových i nebytových

    jednotek.

    Pracuje u nás

    9

    zaměstnanců. Zbytek

    dodavatelů vybíráme pečlivě.

    Jsme na trhu už

    26 let

    Od roku 1992. Jsme firma

    s tradicí a odpovědností.